domingo, 15 de marzo de 2015

2. Astea. Eskola Porrrota Ekiditzeko eta Ikasketa Orokorrak Hobetzeko Teknika Berriak

Pere Marquesek, IKTi buruzko bigarren hitzaldian, IKTek nola ekiditu ahal duten eskola porrotari buruz hitz egiten du. Oso hitzaldi interesgarria iruditu zait gehien bat currikulum bimodalari buruz aritu denean. 

Oso garrantzitsua iruditzen zait IKTen erabilera. Azkotan ez dakigu nola ekiditu eskola porrota, Irakaslea naiz eta nire beldur nagusiena, eskola porrota ekiditzean datza. Oso zaila da ikasleak motibatzea, baina metodologia egokiak erabiltzen baditugu, klase bat askoz motibagarriagoa izan daiteke. 

Gaur egun naiz eta irakaslea izan, ikaslea naiz ere, eta oraindik ikusten dut nola irakasle batzuk memoriaz ikasteko ados dauden. Ikasle moduan kontzeptu asko memorizatu ditut nire bizitza zehar eta orain oso gutxi gogoratzen ditut. Nire ustez denbora galdu dut, Hainbeste denbora sartu dut bizitzan zehan memorizatzen ezertarako. Hezitzaile moduan ikasi behar dugu, Alde batera utzi behar dugu memoria beste gauza batzuetan zentratzeko.

Aktibitateari dagokionez, oso zaila iruditu zait pecha Kutxa egitea. Alde batetik Power  Pointa oso erreza iruditu zait baina arazoa audioa gehitzerakoan aurkitu dut, Bestalde oso interesgarria iruditu zait eta hezkuntzan erabiltzeko prest nago,

Pecha Kutxa ikusteko sakatu hemen.



No hay comentarios:

Publicar un comentario